Friday, April 8, 2016

happy birthday Nur Amiera binti Che Lah.

new post.yehhh yehh.rajin.yehh yehh *sambil joget shuffle.HAHAHAHHA

tadi pergi klcc,konon konon nak celebrate la.haha.
mula mula tak nak pergi.then dalam pukul 11.30 tgh hari tu msg miera diorang dah gerak belum.dia cakap belum.so saya dengan gatalnya tanya boleh tak tunggu,nak ikutt.dorang pon dengan eksaitednye berkata"yee,yee,cepat sikit"
mandi dengan secepat kilat.tapi kene tunggu ibu blabla.dalam 12.15 baru keluar rumah.
berapa ratus kali diorang call & msg.cakap otw je padahal tak klua rumah lagi.HASHAHAHA.

sampai2 terus makan.dapat gak yeemeee.wa memang dah lama mengidam ni.miera cakap "takde sapa ke nak belanja aku makan" semua orang buat2 tak dengar.HHAHAHAH.kesian


selekeh itu perluuu.


tengok wayang.cerita The Hole.siapa tah punya idea.aku dah kata dah tengok Charlie St Cloud.semua tak nak dengar.HAMBIKK KAUUUU cerita mengarut.macam cerita Alice In Wonderland pon ada. -.-


nak tengok saya makan ice cream?hahaha.fiezah gatal ambil gamaba time orang tengah makan ice cream.nak menikmati pon susah.HAHHAHA *padahal dia yang suruh ambil gambar.haha
















photos lagi lagi,





ambil gambar dengan sesame street.HAHHAHA

"ohhh ohh,aku nak ambil gambar dengan tu"
"weh takyah la weh"*tarik tangan
"ambil la gambar aku ngan tu,fiezah tolong ambikkan"
"takyahh laa"
"ila,kita pergi yee,ila dah besa kan?kita pergi yeee"
"alaaa,ambil gamba aku ngan tu"*bagi hp kat fiezahhh
yehh yehhh.HHAAHHA

*telah diedit sikit2 sebab tak igt,kandungannya yang sebenar









*heroin majalah mangga

hai nama saya zul.you ols boleh panggil saya zulaikha.siapa nak berkenalan dengan saya?auwww.hAHHAHAHAHHAS









webcam kat kedai jual tv,hp,lappy semua2 tu.hahaha.sukasuka hati je ambil gamba guna lappy tu punya webcam.













okayyy!esok sekolaaaa.whattheeeeeeheckkkkk.





UPDATE : wtf 2010 ila. what were you thinking

No comments: