Wednesday, December 28, 2011

kecewa

amboi nabila dah bekerja.hahahahahaa.k penat.lepas ni nak tidur.

k 2 january ni nak mntak cuti la.

tadi ada budak kecik tu petah gila.comel nak mampus.bercakap je,papa tu papa ni.ahha
dia beli kasut.then sebok tanya 'papa kenapa nak beli jgak,papa nak beli kasut ke blala'haaha.lagi satu 'papa ada duit ke beli kasut' hahahaha hadoi
then die pakai kasut timberland.macam fuyoo gilaa la.aku dulu pakai apa je.then dia nak pakai converse terus kan.then bubuh la yg timberland dalam kotak.then papa dia tanya la 'mana kasut timberland awak?' then dia jawab 'kita tukar.ni pakai terus'ahahah.maksud dia macam die tukar timberland tu ntuk converse la.takyah bayar.comel2.then dia siap pegang2 tangan ila.hikhikhik.hahaha

ada juga budak2 yang rasa macam minta kena lempang.baru 10 tahun kot,sebok nak kasut converse sekola.tanak yang lain.takboleh pakai yang lain.aku dulu pakai apa je.pui pui


kitaaa kann rasaaaaa kannn.alamak malu la kita nak cakap.kahkahkah.
dah macam meroyan dah.kbai

NAK AMBIL LESEN KERETA!

ehem.shu dah kerja.amboi.tahniah baby.

No comments: