Tuesday, December 6, 2011

hari yang ceria



assalamulaikum..

k saja tiru tittle.sebab tengok tittle jannah dengan schu pun yang tu.oleh itu saya mahu tiru.
tadi baca blog shu.amboi.dah update.pasal apa?ada la.k poyo gila.padahal aku update pasal ni la.hahah

so tadi saya dan berapa rakan pergi ke sekolah sebab rindu.kbukan.sebab nak hantar buku teks.kena charge rm3 tau.sebab ada 3 buku tak balut.ceh dasar sekolah cekik darah.ai het yu no i wes kiding i lef yu,yu sekolah berhantu.tiru shuhada yang sekolah berhantu tu.hahahahaha




so ingat nak keluar rabu.then dorang cakap ramai la keluar,mesti sesak la apa la.so okay kita keluar esok.then tadi pergi sekolah,dorang kata dorang pergi rabu.asdfghjkl.eyy dorang ni kan eyyyy eyyy aku tangantangankan jgak ni kang.eyyy eyyy.sakai.hahahaa.tapi mcm gengster nampak kan?hahaha

so saya dan nurshuhada ismail *boleh add di facebook jika berkenan* decide kami mahu erdate dua je la.takpelahhh apa boleh buat.ayat minta simpati tapi tak jadi sebab macam mintak kaki.wadehel am i saying.then esah datang jengjeng dengan lenggang lenggoknyaaa~ esah datang jengjeng dengan lenggang lenggoknyaaa~ lalu dia pun macam'marilah kita bergurau bersama beriang ria bersama di wwm'

esah

gerak pukul 12.30 sebab nak jumpa afiq jap yang lambat sebab gemuk sangat.HAAHAHAH.


lalu kami pun bergerak keluar dari sekolah sambil makn aiskrim 20 posen yang dibeli di rumah makcik jual aiskrim.ayat macam tahi.hahaha.sorry kalau sesiapa tengah makan time baca ni.

then kami pergi ke lrt sebab kami tiada kereta.


hehehe.

mula2 pergi main bowling.ada hairi sumie zul alip dan lain2 tp shu esah ila main jauh sikit.foeber alone.aku ingat aku boleh la main bowling.tetapi harini mmbuktikan sebaliknya.ehh jilaka betul.me iz so malu.me wantz to eat.


mi iz loser.
eh ada improvement.hehehehe

heh.talde improvement plak.ceh.sedih.

bowling ball dan saya.

then kami bergerak ke superstar.nak karoeke.heheehehehehehe.best wo.serius best gila nyanyi bring me to life.sakit tekak wa broo.
ambil sejam.then tambah setengah jam.sebab sedap karoeke kan.hahha

then keluar je sapa tah call shu kata sir ven nak belanja karoeke.okay jommm.gerak pergi songbox.tapi yang lain2 je pegang mic.sedih.
saya pendek :(

then balik.online sampai lebam.karang nak layan movie(s) kat laptop.kbai.

p/s:fyka tu esah.die bajet nama sedap sikit.HAHA.tapi dia comel.kababababababai

No comments: