Tuesday, December 13, 2011

13122011


hai assalamualaikum.

KENAPA KAWAN2 SAYA TAK UPDATE BLOG!ARGHHH STRESS AHHHH.wuuu wuuuuu
elel padahal saya pun tak update.heyy nak update la ni.grrr grr wooof woof.hahaha.eh silap meow meow laa.hahahha.k k.lawak sendiri.

bosan oh cuti.nasib baik esok nak pergi melaka.weeee~

haritu saya pergi kenduri kahwin ayah punya kawan punya anak.harap anda semua faham.
then wawa bawak adik dia.omahgaaadddmohmagaaaddd.so tiutt.me wantz to eatz your pipi.arrrrr.ahaha. k tercacat.



then iterwww kannn jumpaaa kaannn kawan lama iterwwww.feeewiiitt.jiran laman.nama dia glamer dia betty.ahaha.kay.gila ah.serius banyak gila cerita.tak puass! tak puas!dia kata saya tak berubah langsung.ehh puihhh ciss ciss.hahaha.dia dapat plkn.kena pergi sarawak kot nanti.simpati.ahhaa
dia bagi no dia,suruh misscall.harini baru saya text.maafkan teman,teman lupa T.T

okay.tutup cerita itu.next cerita.
semalam punya semalam saya buat cake in a mug.sila terujaaa.yeahhh mari kita teruja.bunyi macam ohsem gilaaaaa laaaa kan.
namun,saya hanya separa teruja.sedih.
TERUJAA TERUJAAA TERUJAAA then bila rasa OH CAKE WHY ARE YOU DOING THIS TO ME.
stress tahu.kerassss wehh kerass.takde la keras mana,tapi keras laa.tak fluffy langung.
lesson learnt : dont take any recipes from 9gag tu clickable just so you knoww.


dan tadi saya buat chicken pie,hehehehe.tapi ayam takde tau.ila dengar ibu kata guna nuggets la.sebenarnya ibu cakap 'takyah la buat chicken pie,masak je la nuggets'disebabkan saya salah denga saya buat la chicken pie guna nuggets,heheheheh.kreatif juga teman ni.


ada baca blog ema rahmah budak 17 tahun yang dah kahwin tu.raa nak kahwin plaksss.hihikhikhik.gatai benoo.k main2 je la.jgn la ambik serius grr

okay tu je.saya tau tiada motif.so long and goodnight.eh

p/s:saya ada banyak game.saya baru ingat ada kat laptop lagi satu.omaigaddd me iz so excited

No comments: