Saturday, November 26, 2011

27112011



*bunyi cengekerik*
ITS OKAY PEOPLE BLOG SAYA MASIH BERFUNGSI.hahhaha,kecohhh laaa luu.

wadehell wadehell.otak tengah serabai.
wehh sapa tau site yang boleh tengok movie,tv drama semua tu?ahhhhhhhhhhhhhh lupaaaa.whyyy wehh whyy.sakit otak aku fikir.semangat aku tanya amar.then die pun lupa !@##$$%%^&*


k lantaklah

okay.assalamualaikum :)
pendahuluan yang aneh kan?takpee.saja bagi auwmm auwwm sikit entry.kahkahkah.
ni sebenanya semangat nak buat nak buat new entry sebab tengok esah ngan jannahtotot update.pencetus semangat konon.hahaha.k semangat aku google macam mana nak link kan orang.zaman mespes tahu lerwwww.

k aku lupa apa bende aku nak bebel.tch

k takpe la.still tak ingat T.T mari kita bebel tanpa motif.
oh saya tinggal 2 paper.perdagangan and akaun.wuhuuuuuuuu.
last paper on 5th december *shuffling* hehehehehe

k otak blank.adios kamu semuaaaa.


__________________________________________________________
k saya dah ingat.hahahahahahahahhaa.
saya masuk seminar maths clinic.then made some new friendsss.weee*fireworks*
tapi yang sedihnya,time last jumpa tu.last class addmath.lupa nak babai2 sebab ayah dah sampai.me izz sadd.tapi takpee.ada sesetengah tu add kat facebook.hikhok.k tu je
adiosss againn muchos graciasss

1 comment:

Khairul Amar said...

Hahaha, amboiiii ada nama titew lerrrrr.