Sunday, August 21, 2011

Perempuan.

girls' talk.
bila period tak datang-datang mula la fikir:

"weh apahal tak datang2 lagi?aku pregnant ke?tapi aku virgin.oh no oh no aku tak normal ke.arghhh apahal tak datang lagi ni.hormone aku cacat ke.ovary aku malfunctioning ke.weh macam mana ni.nanti tak boleh mengandung ke nanti"

well,lebih kurang macam tu la.selagi tak datang-datang,hari-hari la bebel kat kawan pasal benda ni.

then,bila datang.BAM!



and,

and



peh especially the crampss.pehhhh.sakit weh.rasa nak bunuh diri.dengan sakit pinggangnyaaa.duduk sakit,baring sakit.memang nice.
then bila dapat the 'niagara falls'.sangat ohsem -,-

and now perut aku sakit sebab makan banyak sangat.asdfghjkl punya period.

tak dapat nak mengejar lailatul qadar.cewah macam tajuk buku.hahaha

but the good thing is,raya nanti akan tiada masalah.ohhh yeahhh!

siapa lelaki sila bersyukur anda lelaki.


k bye assalamualaikum.

No comments: