Wednesday, August 24, 2011

24 Ramadhan



hello hello hello semua *gaya shu*.hahaha.assalamualaikum

emmm tadiii kannn kitaaa kannn pegi kann buka puasa ngan kawan2 kitaa.wuuuu~terujaa pleaseeee.hahaa.k.ila pun tak paham kenapa walaupun hari2 jumpa,then pergi tuisyen nanti petang jumpa,malam pun jumpa lagi,still tak penat & muak tengok muka korang.kenapakahhhhhh.ahahhaah

so datang2 ,shu kata dia tak mandi lagi.k takpe.jumpa zhaf anyway.so shu kata safizan dah datang.so call la die.
ajak afiq sekali.dorang semua sebok suruh ajak.so ajak jeee laaaa.hahaha

mula tunggu semua2 kat 7shoppe.tempat kitorang kannn.ahahangan zhaf,safizan ngan shu laa.shu siap bega2 tudung ila lagi.hahaa.kita kan tak reti pakai tudung.ahhaa

then pegi laaa makan.ada mimi,ajwad,baem,safizan,harfiq,ila,shu,zhaf,pja & zul :)
hahaha.best laaaa.

tgh gaduh.ahhahahahha

oh oh pastu kan,kitorang nampak ada budak ni pakai jam apa tah.tak sure ben10 or power rangers.memang ohsemmm gila ah!hahahahah.nak gak :(

so tadi kena belanja makan lagi.hahhaa.dia suka suki je bayar.haiyoo.then dapat aiskrim vanilaa freee.tapi bukan cornetto.jenama apa tahhh.


zhaf dan zul.

------------------------------
pagi tadi ada gerak gempur akaun.SUSAH GILA NAK PENGSAN PENGSANNN.serioussss DOHHHH <---gaya remptzzzz.ahahha.no satu je senang.2,3,4,5 dan 6 rasa nak ketuk ketuk kepala atas mejaa.haihhh.

k tu je.bye assalamualaikum

2 comments:

electrony said...

bega tu ape ?
beger ke?

Nabila Shuairi said...

hahaha.yg betulkan tu