Thursday, June 9, 2011

khairun

saya suka khairun.
bukan seperti yang anda sangka,khairun bukan seorang lelaki,bukan juga sesuatu makanan.
khairun ialah kedai makan.kedai mamak kot.haha

saya suka pergi khairun.
sebab pekerja sana baik .selalu senyum2 kat kitorang.by kitorang saya maksudkan saya dan kawan kawan saya.

tapi aku takde la pergi selalu sangat sebab tiap kali diorang ajak je aku tengah tidur.haha.sapa suruh dorang ajak aku tak kena masa.petang2 memang time aku tidur.
ye laaaa.i need my beautiful sleep.ehem.HAHA

makanan wajib saya order bila ke sana ialah maggi goreng.
saya kurang suka makan maggi goreng di al* m*aju atau (sila bubuh kedai sendiri) sebab ntah laaa.

minggu lepas orang yang selalu masak maggi goreng tu takda.orang lain yang masak.lain kowwwwtttttt.hahahah.
tak sama.saya rindu kan maggi goreng yang biasa.
tolong lah kembali ke khairun wahai tukang masak yang selalu masak tu.

hahaha.k tadi shu call,ajak gi khairun.orang tukang masak tu dah balik balik.
dia balik kg kot haritu.

No comments: