Sunday, May 29, 2011

saya suka suka suka



saya suka dutchlady chocolate.dutchlady chocolate rocks man!
kalau kat sekolah kan,hari hari mesti pergi koperasi nak beli dutchlady chocolate ni.kalau koperasi tutup rasa nak mengamuk je kadang-kadang :D

Sekarang fiza & shu pon dah asyik minum air dutchlady chocolate ni.hahaah.pengaruh saya lettuw.hehe

tapi ni kan tengah cuti,tak dapat la minum air dutchlady chocolate hari hari dah.kat rumah ada dutchlady milk tu & strawberry je.
IBU WHY YOU NO BUY THE CHOCOLATE ONE? haha

saya tengah tengok csi ni.wuwuwuwuwuw

konklusinya,saya sangat suka dutchlady chocolate ini.

k bye.assalamualaikum!

p/s:im having a sore throat

No comments: