Tuesday, May 31, 2011

kenapa saya malas



weh asal aku malas nak study ni?cuti ni tak sentuh buku langsung.haha
dah ah tak pergi tuition.k saya ponteng harini.lalalala~
semalam cuti tempat tuisyen tu.so tak pergi lagi la.

lagi berapa bulan je nak spm.addmath ngan sejarah tak naik naik gak.
benci ahh.buat macam mana pun tak naik-naik gak markah.buat penat je.
lagi turun markah ada la.addmath dari 58 ke 57.ishhh malu jeee.

sejarah jangan kata la.turun gila.dari A- sampai ke C.awesome tak?TAK AWESOME.TAK AWESOME LANGSUNG.lepas tu kena tegur ngan cikgu.dah la cikgu tegur aku sorang je.
orang lain pun markah turun gak.tapi aku je kena :(
nasib baik masa masa sejarah tu last subject,lepas tu balik laa.
keluar kelas,terus nangis.HAHAHAHAHAH.
luar kelas ok.depan shu ngan mimi je.orang lain takde.tak cool la nangis depan orang ramai-ramai ni.AHAHHA

sedih kot.dah la pagi tu gak dapat markah addmath.kecewa tak agak la.we worked our ass off,then results still tak berubah.haihhh

then balik rumah bagitau markah sejarah and addmath.dan TERnangis sekali lagi.
lepas tu,lepas ayah balik,beritahu ayah,TErnangis lagi.cengeng betul aku ni.har har har
petang tu masa ibu nak hantar pergi tuisyen ,ibu kata cikgu cakap macam tu sebab cikgu mengharap something la ape la.so mesti la TERnangis sekali lagi.alahaiii.hahaha


sedih,penat,kecewa semua ada.macam putus cinta pon ada.AHHAHA.yelaaaa.serious DOWHHH.kita memang dah usaha sungguh-sungguh.buat notes segala bagai.buat exercise semua.then cikgu kata 'nabila,awak ni banyak main-main kan'perrhhhhh sungguh menikam kalbu.hahahahahah.

k ah.kang TERnangis balik plak.
bye.assalamualaikum!

No comments: